طراحی سایت و مشاوره سئو

مهدی درخشان

برنامه نویس و توسعه دهنده وب
متخصص ارشد سئو
  • محل سکونت:

    البرز
  • شهر:

    کرج
  • سن:

    ۲۹

زبان انگلیسی

خواندن

نوشتن

مکالمه

مهارت های تخصصی

html

CSS

سئو SEO

وردپرس wp

Bootstrap

PHP

جاوا اسکریپت js

لاراول laravel

المنتور، کامپوزر، XD، Photoshop و...

تولید محتوا (متنی، گرافیکی و...)

نرم افزار های کاربردی

  • فتوشاپ ps
  • ایلاستریتور
  • پریمیر
  • ICDL

اعضای متخصص تیم کنسئو

  • هانیه جاذب: طراح محصول و کارشناس سئو
  • نگین احمدی: UI/UX
  • مرتضی هاشمی: کارشناس تبلیغات و گوگل ادز
  • آیلار رستمی: کارشناس تولید محتوا
  • نیلوفر سیدی: طراحی لوگو و کارشناس سوشال
  • محمد موسوی: متخصص سئو
  • میلاد محبی: برنامه نویس php laravel
  • محمد رحیمی: طراحی سایت وردپرس
  • میلاد محمدی: سئو کار و محتوا نویس
  • جاوید جزری: طراحی گرافیک و انیمیشن

تأثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل | سئو محلی یا Local SEO

اکتبر 14, 2022

سئوی لوکال یا سئو محلی (Local Seo) چیست؟ تأثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل چه قدر است؟

در ادامه تاثیر سئو محلی در نتایج گوگل طبق یک نمونه سایت پزشکی را بررسی می کنیم اما در تمامی سایت ها و کسب و کار ها این موضوع یکسان است. بررسی‌ها نشان داده است که 40 تا 60 درصد کاربران هنگام جستجوی یک پزشک یا کلینیک بر اساس جستجوی محلی عمل می‌کنند، از آنجایی که بسیاری از مراحل درمان تنها با یک جلسه انجام نمی‌شود و به جلسات درمانی بیشتری نیاز است و نکته مهم‌ تر اینکه رفت‌ و آمد در مسیرهای طولانی مورد پسند هیچ‌کس هم نیست لذا سعی می‌کنند مطب و یا کلینیکی را پیدا کنند که به لوکیشن محل زندگی خود نزدیک باشد.

تاثیر سئو محلی در نتایج گوگل

در این صورت تاثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل مهم می شود زیرا کاربران کلمه کلیدی هدف را در کنار لوکیشن محل زندگی خود جستجو می‌کنند. مثلاً: “متخصص ارتوپد در منزل صادقیه” وقتی این عنوان رو در گوگل جستجو کنید، یکی از وب سایت های نمونه کار کنسئو رنک 1 می باشد. سئو محلی در نتایج گوگل به جذب مخاطب بیشتر و ترافیک بیشتر به سایت شما بسیار کمک می کند.

لذا اگر شما سئو سایت پزشکی یا هر وب سایت دیگر خود را با کلمه کلیدی محلی؛ برای مثال “متخصص اورولوژی در منزل صادقیه” سئو کرده باشید، هنگام سرچ کاربر با این کلمه، سایت پزشکی طراحی شده شما در گوگل بالا آمده و به‌راحتی کاربر تبدیل به مراجعه‌کننده می‌شود. این تنها یکی از تاثیرات مثبت سئوی محلی می باشد.

تأثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل , تأثیر سئوی محلی در نتایج گوگل

انجام سئوی محلی یا سئو لوکال برای وب سایت

برای دستیابی به تاثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل به صورت مطلوب و جلوگیری از اشتباهات سئوی محلی، پیشنهاد می کنیم اینکار را به افراد و تیم های حرفه ای بسپارید. متخصصان سئو یک استراتژی موثر سئوی محلی ایجاد می کنند و کسب و کار شما را در نتایج جستجوی محلی گوگل بیشتر نمایان می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تأثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل و یا سفارش پروژه سئو لوکال برای بهبود وضعیت سئو محلی، پیشنهاد می‌کنیم برای مشاوره سئو در کرج یا تمام مناطق تهران با ما با شماره 09033012748 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

چرا باید یک استراتژی لوکال سئو داشته باشیم؟

تاثیر سئوی محلی در نتایج گوگل به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

  • جستجوی 40 تا 64 درصد مشتریان و کاربران بر اساس سرچ محلی و لوکیشن.
  • نرخ تبدیل کاربر به مشتری در لوکال سئو و بازگشت سرمایه بیشتر و سریع‌تر.
  • مقرون ‌به ‌صرفه بودن سئوی لوکال در مقایسه با سایر خدمات سئو و تبلیغات.
  • تحت پوشش قرار دادن بازار هدف بیشتر و بهتر.
  • تاکید سئوی لوکال یا سئوی محلی بر بازاریابی.

دلایل استفاده از سئو محلی:

استراتژی‌های سئو محلی برای مخصوصا سایت های خدماتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای رفع نیازهای خود به بهترین و نزدیک‌ترین مرکز اطراف خود مراجعه کنند. موارد زیر ازجمله موارد مهم برای بهبود سئو لوکال یا Local Seo سایت شما می باشند:

  • هوشمند شدن تلفن‌های همراه و انجام جستجو براساس لوکیشن وموقعیت‌های مکانی.
  • آسان نمودن شرایط برای بازدید کنندگان و افزایش جذب مشتری.
  • افزایش میزان سرچ کاربران براساس جستجوهای محلی.
  • کم هزینه بودن نسبت به سایر روش‌های سئو.
  • تبدیل بازدید کننده سایت به مراجعه کننده.
  • تغییر رفتار مراجعه کنندگان در حوزه های مختلف.
ارسال شده در سئوبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید