یک تصویر هزاران کلمه را ترسیم می کند، اما یک پیکسل چطور؟ اینفوگرافیک ها حضور ثابت خود را در تولید محتوا – بازاریابی دیجیتال مارکتینگ – طراحی سایت و سئو حفظ کرده اند. آنها می توانند اطلاعات پیچیده را در قالبی به راحتی قابل هضم و از نظر بصری فریبنده ارتباط برقرار کنند.
اگر می خواهید اطلاعاتی را با کسی به اشتراک بگذارید، آن را به او بگویید. اگر می خواهید مخاطبان شما آن اطلاعات را حفظ کنند، آن را به آنها نشان دهید! اینفوگرافیک ها روشی موثر برای خلاصه کردن و به اشتراک گذاری اطلاعات به گونه ای هستند که کلمات به تنهایی قادر به انجام آن نیستند.
گزارش های مربوط به مرگ اینفوگرافیک بسیار اغراق آمیز بوده است. این به بازاریابان محتوا قدرت می دهد تا مخاطبان را جذب کنند، علاقه خود را حفظ کنند و پیامی را از طریق یک قطعه محتوا ارائه دهند.
اینفوگرافیک چیست؟ چگونه می تواند به طور موثر در کنار سئو کار کند؟ کشف کنید که چرا این قطعات کوچک محتوای بصری هنوز برای استراتژی محتوای شما اهمیت دارند. هرکسی در دنیای سوشال و دیجیتال باشد حتما از خود حداقل یکلار پرسیده که چگونه اینفوگرافیک بسازیم؟
اینفوگرافیک چیست؟
شما آنها را در همه جا می بینید، از اتاق هیئت مدیره گرفته تا اینفوگرافیک های کلاس درس، رسانه ها و زندگی ما را پر می کند. با پرتاب این کلمه بسیار آزادانه، وقت آن رسیده است که بپرسیم، دقیقاً چیست؟ ساخت اینفوگرافیک با گوشی ممکن است؟ برنامه ساخت اینفوگرافیک چیست؟ اینفوگرافی در طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟
در هسته خود، اینفوگرافیک ها نمایش بصری اطلاعات هستند. با ترکیب عناصر طراحی متنی و گرافیکی، این گونه تجسم داده ها می توانند به طور موثر اطلاعات پیچیده را به شیوه ای جذاب و قابل درک نمایش دهند.
اینفوگرافیک به انگلیسی: Infographic گفته می شود و به معنای اطلاعنگاشت یا گرافیک اطلاع رسان می باشد. یعنی نمایش یک اطلاعیه، توضیح- نوشته در قالب یک تصویر طراحی شده!
ویکی پدیا
مزایای اینفوگرافیک
در حالی که قلم ممکن است از شمشیر قویتر باشد، اینفوگرافیک شاید قویتر از هر دو باشد. مردم موجودات بصری هستند. مانند شب پره به آتش، مخاطبان با طرحهای رنگی عالی و گرافیکهای تاثیرگذار بالا جمع میشوند. آنها می توانند به طور موثر کلمه نوشته شده را با عناصر بصری ترکیب کنند تا ایده های بزرگ را در فضاهای کوچک قرار دهند. ارائه اطلاعات به این شیوه قانع کننده، سر و صدای کر کننده محتوای رقیب را کاهش می دهد تا محتوای شما متمایز شود.
ما در چک لیست سئو به شما استفاده از اینفوگرافیک را توسیه کردیم!
داده های قابل هضم
حدود 90 درصد از اطلاعاتی که ما حفظ می کنیم بصری است، بنابراین بازاریابان دیجیتال باید از این عصب بینایی بهره ببرند. اینفوگرافیک ها با ارائه اطلاعات سنگین یا متراکم به روشی قابل هضم تر، توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند. آنها پاراگراف های طولانی را به تکه های کوچکی از اطلاعات ترجمه می کنند که به راحتی قابل درک است. آنها روشی موثر برای ثبت نام تجاری شما در خاطرات مخاطبان شما هستند.
زبانی که همه می توانند بفهمند
اینفوگرافیک یک زبان جهانی است. استفاده از گرافیک برای ارتباط داده ها، موانع زبانی را از بین می برد و محتوای شما را به روی مخاطبان بیشتری باز می کند. در حالی که Google Translate به سرعت انجام می دهد، اینفوگرافیک ها اطلاعات شما را برای مخاطبان بین المللی قابل دسترس تر می کند.
یک مرجع در مورد موضوع شوید
اگر نتوانید آن را برای یک کودک شش ساله توضیح دهید، ممکن است خودتان آن را درک نکنید. منطق مشابهی در مورد اینفوگرافیک ها نیز صدق می کند. ارائه یک مفهوم از طریق گرافیک و متن حداقل، درک عمیق موضوع را نشان می دهد. این شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود قرار می دهد.
با قرار دادن خود به عنوان یک متخصص در صنعت خود، برندسازی شخصی را ایجاد می کنید و ترافیک و لینک های وب سایت خود را افزایش می دهید.
چگونه اینفوگرافیک موثر به سئوی موفقیت آمیز منجر می شود؟
اینفوگرافیک ها به همان اندازه در جلب توجه گوگل موثر هستند. از نقطه نظر سئو، آنها یکی از موثرترین روش های ایجاد لینک و افزایش رتبه کلی شما هستند. در اینجا دلیل آن است:
قابل اشتراک گذاری و پیوند پذیر
اینفوگرافیک ها نه تنها برای مصرف ساده هستند، بلکه به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند. آنها می توانند لینک های ورودی متعددی را برای وب سایت شما ایجاد کنند – یکی از مهم ترین عوامل در رتبه بندی SEO.
مردم همیشه به دنبال محتوایی برای اشتراک گذاری یا وبلاگ نویسی مجدد هستند. وقتی یک مجموعه اینفوگرافیک جامد پر از آمار و اطلاعات ارزشمند تهیه می کنید، مردم مشتاق خواهند بود آن را در سایت های خود به اشتراک بگذارند.
تطبیق پذیری در محتوا
در جایی که سایر اشکال محتوا بیشتر یک معامله یکوعده است، ماهیت بصری اینفوگرافیک انعطافپذیرتر است. شما می توانید یک اینفوگرافیک را به چند قطعه محتوای مورد استفاده در یک کتاب الکترونیکی، رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود تبدیل کنید. توانایی چند منظوره اینفوگرافیک به این معنی است که شما برای محتوای خود پول بیشتری دریافت می کنید و پیامی منسجم در سراسر محتوای خود ایجاد می کنید.
ما در مقاله “تولید محتوای سئو شده” به شما سئو در محتوا را توضیح دادیم.
مربوط به سالهای آینده
محتوا تمایل دارد در اینترنت باقی بماند. برخی ممکن است بیشتر از آنچه شما می خواهید درنگ کنند (شاید عکس پروفایل شرم آور شما در سال 2012). برخی ممکن است کمتر درنگ کنند. ارتباط مداوم محتوای شما همیشه باید در هسته استراتژی سئو شما باشد. یک اینفوگرافیک قانع کننده اغلب از ماندگاری بسیار طولانی تری نسبت به محتوای نوشته شده برخوردار است، و برای سال های آینده باعث ایجاد آگاهی از برند و پیوندهای ورودی می شود.
اینفوگرافیک | اینفوگرافی
آیا به این باور رسیده اید که اینفوگرافیک ها مرده اند؟ ما شکایات را درک می کنیم: بازار بیش از حد اشباع شده است، و تازگی از بین رفته است. اما تا آنجا که می توانیم بگوییم، این شکل از محتوا هنوز مقدار زیادی در مخزن باقی مانده است. آنها نه تنها نمرده اند، بلکه می توانند پس از ارسال آنها به وب سایت شما عمر کنند.
در حالی که بازاریابان همیشه در جستجوی نوآوری بزرگ بعدی هستند، گاهی اوقات امتحان شده و واقعی راهی است که باید انجام شود. اینفوگرافیک ها یکی از موثرترین راه ها برای تقویت برند شما و صعود به رتبه های گوگل هستند.
برای سفارش سایت – اینفوگرافیک – تولید محتوا و خدمات سئو با 09033012748 تماس بگیرید.