طراحی سایت و مشاوره سئو

مهدی درخشان

برنامه نویس و توسعه دهنده وب
متخصص ارشد سئو
  • محل سکونت:

    البرز
  • شهر:

    کرج
  • سن:

    27

زبان انگلیسی

خواندن

نوشتن

مکالمه

مهارت های تخصصی

html

CSS

سئو

وردپرس

Bootstrap

PHP

جاوا اسکریپت

لاراول

المنتور، کامپوزر، XD، Photoshop و...

تولید محتوا (متنی، گرافیکی و...)

  • فتوشاپ
  • ایلاستریتور
  • پرایمر
  • مایکروسافت آفیس ICDL

آپدیت سئو گوگل 2022 (الگوریتم Helpful Content)

دسامبر 18, 2022

رنک و رتبه بندی سایت شما به صورت ناگهانی پس از کلی فعالیت های سئو به شدت افت کرده؟ جایگاه کلمات کلیدی شما در گوگل افت ناگهانی رتبه در سئو داشته؟ نگران نباشید، ما هستیم که به شما کمک کنیم تا این ارزش و جایگاه به شما برگرده و زحمت ها و هزینه هاتون به باد نره. این ریزش رتبه بندی توی چند روز اخیر به خاطر مشکل سئو و یا مشکلات سئو فنی سایت شما نیست! به تازگی آپدیت سئو گوگل 2022 اجرا شده که این آپدیت اجرای الگوریتم Helpful Content یا محتوای مفید بوده. و گوگل خبر میده که معیار سنجش برترین رتبه و جایگاه که قبلا با eat که مخفف تخصص – اعتبار – اعتماد شناخته شده بود، به eeat که مخفف تجربه – تخصص – اعتبار – اعتماد تغییر کرده.

آپدیت سئو گوگل 2022 (الگوریتم Helpful Content)

گویا قراره تو این الگوریتم سئو سال ۲۰۲۲ آپدت جدیدی به نام spam links نیز اجرا بشه که اونم در آینده در همین جا مورد بررسی قرار میدیم و این آپدیت خیلی مهم هست. پس این صفحه رو ذخیره کن تا آموزش بعدی رو از دست ندی؛ و بعدا اگه با این آپدیت جدید سئوی گوگل مشکلی برای رتبه های سایتتون پیش اومد، بدونی چطوری باید از ریزش و افت جلوگیری کنید.

حالا EEAT و الگوریتم Helpful Content چیه!؟

همونطور که گفتیم الگوریتم helpful content یک الگوریتم جدید در سئو هست که سال ۲۰۲۲ معرفی شده. اما EEAT مدتی بعد از معرفی این آپدیت ارائه شد که در این آپدیت جدید گوگل در سئو و افت رتبه کلمات کلیدی بسیار تاثیر گذار بود. برای درک بهتر این آپدیت سئو و رفع مشکل از دست دادن جایگاه کلمات کلید باید این دو باهم بررسی شوند.

الگوریتم Helpful Content محتوای مفید

به‌روزرسانی محتوای مفید یا الگوریتم جدیدی سئوی گوگل در سال ۲۰۲۲ helpful content، تمرکز بیشتری بر کیفیت محتوای ظاهر شده در نتایج جستجو ایجاد کرد. آپدیت سئو گوگل 2022 بسیار آپدیت مهمی بوده و همه چیز در این الگوریتم در پاداش دادن به محتوای خوب و مناسب نیاز مردم است. محتوایی که واقعاً به سؤالات کاربران پاسخ می دهد و تجربه رضایت بخشی را ارائه می دهد.تأثیر اولیه این آپدیت جدید سئو در گوگل، بر نتایج جستجو بسیار نامحسوس بوده، اما گوگل روشن کرده است که این آپدیت چندین مرحله دارد که در سال 2022 اجرا می شود و احتمالا در آپدیت سئوی گوگل در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت. آپدیت جدید سئوی گوگل در زمینه محتوای مفید نشان دهنده تلاش مداوم گوگل برای مرتب کردن SERP ها یا نتیاج جستجو در گوگل است. این یعنی حذف نتایج بی کیفیت و ضعیف از لحاظ تولید محتوا برای بهبود در رفع نیاز کاربران. این به‌روزرسانی به‌ویژه سایت‌هایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که محتوای بی‌کیفیت زیادی دارند، که ممکن است در نتیجه عملکرد کمتری در جستجو داشته باشند.

تبدیل EAT به EEAT در آپدیت سئو گوگل 2022

در حالی که ده ها جزئیات مهم در آپدیت جدید سئوی گوگل سال 2022 تغییر کرده است می توان گفت که مسلماً مهم ترین تغییر این آپدیت گوگل، اضافه کردن حرف E به شروع مخفف محبوب EAT بوده.

معرفی EEAT در آپدیت سئو گوگل که توسط گوگل اکنون در حالت اجرا می باشد. EEAT که مخفف آن تجربه – تخصص – اقتدار – اعتماد است به تازگ روی کار آمده.

نکات مهم سئو در آپدیت سئو گوگل 2022

برای شناخت و درک بهتر این آپدیت سئو گوگل 2022 که الگوریتم Helpful Content می باشد و در آن EAT به EEAT تبدیل شده، ما در ادامه نکاتی را برای شما به صورت نکته ای بیان می کنیم تا بتونید از این آپدیت جدید گوگل در سئو در امان بمانید:

  1. برای آنالیز وضعیت فعلی سایت و دریافت خدمات سئو در این زمینه از ما مشاوره سئو دریافت کنید.
  2. ارزیابی و آنالیز و رتبه بندی امتیازات در این آپدیت بر اساس کیفیت محتوا – امن بودن و قابل اعتماد بودن – هرزنامه نبودن صفحه – دیگر موارد سئو صورت می گیرد.
  3. دیگر از لینک های اسپم و کامنتی استفاده نکنید که مشمول جریمه خواهد بود.
  4. مطابقت زمینه تخصص سایت شما با مقاله و عنوان مورد نظر شما بسیار تاثیر گذار است.
  5. آنچه که در صفحات درباره ما، تماس با ما و صفحه اصلی قرار میدهید بسیار مهم هستند و مورد بررسی قرار می گیرند.
  6. آنچه دیگران در مورد وب سایت یا سازندگان محتوای آن می گویند (بررسی های شخص ثالث یا مراجع) بسیار مهم است.
  7. آنچه در صفحه قابل مشاهده است – شواهد واقعی در صفحه که می تواند ظاهر و محتوای یک صعحه را در بر بگیرد.
  8. افزایش سرعت سایت و بهبود وضعیت تکنیکال سایت..
  9. تجربه و برگشت کاربران و جستجوگران به سایت شما به صورت مجدد.
  10. علیرغم اینکه هیچ اشاره‌ای به بک لینک ها در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل وجود ندارد، گری ایلیز، تحلیلگر روندهای وبمستر گوگل، می‌گوید که EAT عمدتاً بر اساس پیوندها – بک لینک رایگان – پولی – رپورتاژ و اشاره‌هایی از سایت‌های معتبر است.
  11. از تکنیک های لینک سازی کلاه سفید استفاده کنید.

ارسال شده در تکنولوژیبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید